משרד ראשי

הצורן 4, נתניה.

טלפון משרד

052-2275541

דוא״ל משרד

office.electric2015@gmail.com

אודות

ברוכים הבאים לאואקיל חשמל ואחזקה

אברהם אואקיל: מומחה החשמל והבריכות שלך

אברהם אואקיל מנכ״ל ובעלים

אברהם אואקיל, מייסד ומנכ"ל "אואקיל חשמל ואחזקה".

אברהם איש המקצוע שלך לכל צרכי החשמל והבריכה.     

קוראים לו לא פעם 'המאסטר של החשמל והבריכה', אברהם תמיד מחפש את הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיות של הלקוחות שלו, לא משנה כמה מורכבות הן.

אואקיל חשמל ואחזקה

אברהם אואקיל מנקה בריכת שחייה
אברהם אואקיל מטפל לוח חשמל

"אואקיל חשמל ואחזקה" בעלת ניסיון משנת 2010, מצטיינים בתחום שלנו ומאחלים לשתף את הידע שלנו, עם מאות לקוחותינו שמרוצים ועובדים איתנו באופן רציף.

אנחנו מקפידים על תקשורת הגונה, אמינות והקפדה על פרטים הן העקרונות שמניעים אותנו לספק את השירות האישי שלנו.

אנחנו מספקים שירותי חשמל לבתים פרטיים, בתים חכמים ומספר של שירותים נוספים שכוללים אחזקת בריכות, בניית חדרי מכונות, ושירותי צנרת בריכה.

אנו מתחייבת לשירות מקצועי, אמין, ויעיל בהתאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח.
כך נבטיח חוויה לא מתפשרת שמתחילה עם ייעוץ אישי, ממשיכה עם תמיכה מקצועית במהלך כל הפרויקט, עם תוצאה מדהימה ומתמשכת שעונה על צרכי הלקוח.

הפרוייקטים שלנו

חדר מכונות של בריכת שחייה

בניית חדר מכונות מתקדם לבית פרטי

בניית חדר מכונות מתקדם לבית פרטי הוא אחד מהפרויקטים המרשימים ביותר שאנו גאים להציג. פרויקט זה מדגים את יכולתנו לפעול בצורה מקיפה, תוך התמקדות בפרטים הקטנים והשמירה על איכות העבודה. אנו הוספנו מערכת חשמלית מסוגננת וחכמה שניתן לשלוט בה מרחוק.

אברהם אואקיל מבצע פריסת קו חשמל

פתרונות חשמליים מותאמים אישית לבתים ומשרדים

פרויקט 'פתרונות חשמליים מותאמים אישית לבניין משרדים' הוא מופת של יצירתיות ומקצועיות. תוך כדי שמירה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות ואמינות, התאמנו את המערכת החשמלית לצרכים המשתנים של בניין משרדים מודרני. המשימה שלנו היא להביא לידי ביטוי את תפקידה.

לוח חשמל של חדר מכונות בריכת שחייה

הטמעת מערכת חשמלית מתקדמת בוילות פרטיות

הטמעת מערכת חשמלית מתקדמת בוילה פרטית הוא אחד מהפרויקטים הבולטים ביותר שביצע אברהם אאוקיל. הפרויקט התחיל בתכנון מדויק ומקיף שהתחשב בכל פרט ופרט, מהתאורה המרהיבה ועד למערכת החשמל המסובכת. אברהם והצוות שלו הקדישו זמן רב להבנת הצרכים הייחודיים של הלקוח והמשפחה שלו, ועבדו קשה כדי להגשים את החלום של בית חכם מודרני ומתקדם.

תכנון והקמת מערכת חשמל לגינות

הפרויקט של 'תכנון והקמת מערכת צנרת לגינות' הוא מופת של התמחות וקואורדינציה. אברהם אאוקיל וצוותו עבדו יחד להביא לידי ביטוי חלום הלקוחות, תוך השקעת תשומת לב מרובה בתהליך.

תכנון ואחזקת בריכות

התהליך מתחיל עם ביקור חודשי שנערך בצורה מקצועית ומסודרת, שבו הצוות מבצע ביקורת מעמיקה של הבריכה, כולל בדיקת איכות המים, ביצוע תיקונים נדרשים, וביקורת המערכות המכניות והחשמליות. 

המלצות הלקוחות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: